10 Jan 2017

Korean Skin Kolagen Pinebark - Produk Baru

Minuman campuran jus buah epal hijau dan tembikai susu, kolagen dan vitamin penting membantu meningkatkan tahap kesihatan yg lebih baik dan mencantikkan warna kulit lebih cerah, gebu dan lebih bersinar.

Korean Skin Kolagen Pine Bark membantu memulihkan masalah kulit dan jeragat yang sering berlaku di kalangan wanita Melayu. Bahan aktifnya yang tinggi dengan sumber vitamin penting untuk merawat secara dalaman.

Kesannya boleh dilihat dengan cepat dalam merawat masalah muka dan kulit badan seperti seperti jeragat, kendur, kusam & warna kulit badan yang kusam. Anda boleh kelihatan lebih muda 5 ke 10 tahun dari usia sebenar.

Korean Skin Kolagen Pine Bark, penemuan formula yang paling maju dan komprehensif disediakan untuk membantu memperbaiki warna kulit berpigmen dan menjadikan kulit bersinar. Ia merupakan makanan tambahan yang diyakini menguatkan kolagen semulajadi kulit sehingga mampu menegangkan kekenduran kulit akibat penuaan.

Kebaikan bahan-bahan semula jadi didalam Korean Skin Kolagen Pine Bark sangat banyak menfaatnya untuk badan manusia antaranya untuk kulit dan rambut seperti dibawah:
1. Melasma atau jeragat
2. Jerawat & Parut Jerawat
3. Tona kulit yang tidak sekata
4. Kulit kering dan berkedut
5. Kedutan & Penuaan kulit 
6. Merawat sendi dan sakit lutut
7. Masalah alergi kulit dan resdung
8. Menguatkan akar rambut 
9. Menggalakan penumbuhan rambut
10. Memperbaiki tekstur kulit 
11. Membekalkan vitamin penting untuk kulit, sendi, rambut 
12. Menegangkan kulit & melindungi kulit dri sinaran UV
13. Menyahtoksin Kulit
Pinebark merupakan ekstrak kulit kayu pain diambil daripada kulit dalaman pokok pain. Khasiat dan kebaikannya Pinebark amat terkenal dalam rawatan farmaseuticals untuk kesihatan. Ia mempertahankan kekuatan badan dan kesihatan menjadi lebih baik terutamanya untuk wanita hampir atau sudah menopos sebagai pertahanan kulit dan antibodi melawan penyakit.
Bahan aktif:
Green Apple Juice Powder, Collagen Red Snapper, Honeydew Juice Powder, Vitamin C, Pinebark, Astaxhanthin, Olive Fruit and Coenzyme Q10.

Cara penggunaan:
1. Tuangkan 1 paket terus ke bawah lidah (lebih baik penyerapannya pada badan) 
2. Kemam dan biarkan sebentar hingga cair dalam mulut.
3. Selepas itu minum segelas air putih.
4. Sebaiknya pengambilan pada waktu malam.
5. Boleh diambil 1 ke 2 paket dalam sehari (pagi dan malam cepat berkesan)

Isi kandungan:
1 kotak x 15 sachet

No comments:

Post a Comment