18 Feb 2017

SENAMAN KECILKAN PERUT DAN PEHA

Senaman paling malas nak buat kannnn..

Paling malas cuba senaman lunges dan wall squat cukuplah..

Sandar la kat mana2 yang selesa..kt office pom boleh.. Kan org kata mental plak..
Xder tempat sangat, peti ais pon boleh..
Yang suka masak..sambil masak pom boleh, pastikan masa masak suami xda..kalau ada kan katanya gila @ nak bomohkan dia plak..jgan mareehh..



Lakukan sekurang-kurangnya lima set 20 kali senaman lunges
Senaman ini mengukuhkan kaki anda untuk membantu melakukan senaman kardio dengan lebih berkesan.
Ini akan membantu proses pembakaran lemak diseluruh badan dan paha dengan berkesan.

16 Feb 2017

KOPI BADANG

KOPI BADANG

suplemen terbaik untuk LELAKI.

CERGAS dan BERTENAGA.
.
Menghilangkan KELETIHAN bekerja.
.
Kopi paling sedap & lemak citarasa paling mewah.
.
Dengan 2 PERISA (WHITE COFFE- RM 29.00)
dan (LATTECCINO- RM28.00).
boleh pilih mengikut citarasa masing- masing :)
.
Whatsapp :
Cik e 0133158110
COD area batu cave gombak sentul selayang dan sekitar.
pos seluruh Malaysia
KOPI BADANG  (12 SACHET)

NIKMATI KELAZATAN KOPI DENGAN KEAJAIBAN HERBA MACA

Ciptaan kopi terbaik dengan citarasa antarabangsa dicampur dengan herba Maca / Ginseng Peru yang kaya dengan Zat Asid Amino, Kalsium, Zink, Magnesium dan Phosphorus.Nikmati kelazatan rasa kopi Badang Latteccino & White Coffee. Boleh dinikmati oleh lelaki & wanita.

MACA herba bangsawan

Di Negara Peru, MACA digunakan sebagai meningkatkan stamina dan tenaga, menambah rangsangan seksual bagi lelaki dan wanita,  Maca bertindak mengimbangi hormon.  Ia juga digunakan sebagai rawatan penyakit seperti anemia, tuberculosis, masalah wanita seperti kedatangan haid yang tidak menentu dan simptom menopaus, kanser perut, kemandulan, kegagalan fungsi seksual dan kecergasan minda. Akarnya digunakan oleh kaum lelaki Peru sejak berabad - abad lamanya begitu juga meningkatkan tenaga seks, libido dan kesuburan sperma.

Siapa yang memerlukan maca?
Lelaki dan wanita dewasa
Ahli sukan
Andropos, pre dan pasca menopos
Warga tua
Masaalah kemandulan lelaki dan wanita
Masaalah lemah tenaga batin
Kehidupan yang stress
Pemulihan luka dan badan selepas kecedaraan atau pembedahan

Khasiat Maca

Menambah tenaga, kecergasan, stamina dan bina badan.
Meningkatkan kesuburan lelaki dan wanita.
Merawat mati pucuk (lemah tenaga batin).
Meningkatkan bilangan sperma lelaki.
Meningkatkan keghairahan nafsu seks.
Membetulkan ketidakseimbangan hormon seperti sindrom prahaid, haid tidak menentu, sindrom menopaus (rasa panas, kekeringan faraj,berpeluh malam,kemurungan).
Mengimbangi mood dan emosi
Rawatan alternatif kepada HRT
Menguatkan antibodi .
Meningkatkan ketajaman dan ketahanan mental.
Meningkatkan ketahanan fizikal
Osteoporosis(reput tulang).
Masalah ingatan
Masalah urat saraf
Mencepatkan pemulihan luka
Anti-kanser
Anemia.
Batuk kering TB.
Kanser perut.
Masalah kulit seperti jerawat dan lain-lain
Membuat anda merasa sihat secara keseluruhan.

Khasiat Badang White Coffee:-
Menambah stamina dan tenaga
Merangsang nafsu seksual lelaki
Merawat masalah seksual lelaki
Memantapkan fizikal dan emosi
Melegakan stress dan kemurungan
Merangsang kesegaran otak
Merawat kemurungan
Meningkatkan kesuburan lelaki dan wanita
Menambah keseimbangan hormon


Cara penyediaan:-
Ambil satu paket Badang Latteccino dan campurkan dengan secawan air panas (100ml-180ml)

BIO MIRACLE ACTION

BIO MIRACLE ACTION
Cream and Serum
Serum untuk merawat masalah kulit (Sesuai untuk semua jenis kulit) :
.
JERAGAT - Menanggalkan sel kulit mati & bintik hitam jeragat
JERAWAT - membunuh kuman jerawat & mengelakkan kesan parut.
KEDUTAN - mengaktifkan stem sel kulit & menghilangkan kedutan
PENUAAN - membekalkan kolagen yang berfungsi melambatkan penuaan.
KUSAM - melembap & mencerahkan kulit dari menjadi kusam.

.
RM 69.50 (WM)
.
Whatsapp :
Cik e 0133158110 batu cave gombak sentul selayang dan sekitar

ANGELICA PLUS HERBS

ANGELICA PLUS HERBS
.
πŸ‘‰πŸΌ Melambatkan penuaan & menaikkan seri wajah.
πŸ‘‰πŸΌ merawat masalah keputihan & melancarkan kitaran haid.
πŸ‘‰πŸΌ mengeluarkan angin dalam badan.
πŸ‘‰πŸΌ melancarkan peredaran darah dan penafasan.
πŸ‘‰πŸΌ merawat kebas-kebas anggota badan.
πŸ‘‰πŸΌ mengurangkan kekejangan otot & memberikan tenaga.
πŸ‘‰πŸΌ merawat senggugut teruk.
πŸ‘‰πŸΌ merawat sakit kepala & sakit sendi.


Khasiat bahan dlm Angelica Herbs :

1)  *Radix Astragalus membranaceus* (Akar Astragalus)
- digunakan sgbai perubatan cina selama berabad-abad.

Khasiat : 
-         Sgt baik menurunkan tekanan darah tinggi
-         Merawat kencing manis
-         Mencegah penyakit jantung
-         Mengatasi hepatitis/ hati
-         Meningkatkan fungsi kekebalan tubuh
-         Mencegah infeksi
-         Meningkatkan fungsi dari limpa dan paru-paru
-         Menurunkan kadar gula darah
-         Mencegah hipertension
-         Melambatkan penuaan
-         Mencegah  berbagai jenis kanser ( antaranya : kanser tulang, kanser payudara , kanser serviks, kanser usus, kanser endometrium, kanser hati, kanser paru-paru, kanser ovari, kanser ginjal)

2)  *Rhizoma Chuanxiong* – Chinese herbs
- Banyak ditanam di wilayah Sichuan , China – rasa pedas dan bersifat panas - sering digunapakai oleh para ginekologi

Khasiat : 
-         melancarkan peredaran darah dan pernafasan
-         Merawat kebas-kebas anggota badan
-         Melancarkan kitaran haid
-         Merawat senggugut teruk
-         Merawat sakit kepala dan sakit sendi
-         Mengeluarkan angin dalam badan
-         merawat sakit perut, perut kembung, masuk angin


3)  *Radix Paeoniae Alba* – White Peony Root – Banyak ditanam di China, Japan & India
Khasiat : 
-         Mengurangi kekejangan otot
-         Mengawal kitaran haid
-         Mengurangkan tekanan darah - Mengembangkan saluran darah periferal
-         Sangat sesuai utk pesakit hypertension
-         Melindungi hati dgn memperbaiki sistem peraliran darah
-         Anti – Aging


4) *Folium Artemisia Argyi*
Khasiat : 
-         Merawat kemandulan
-         Melancarkan kitaran haid dan merawat senggugut
Perubatan herba untuk kesihatan hati, limpa dan buah pinggang
-         Digunakan dalam perawatan Bronchitis - Asthma & batuk
-         Digunakan Utk merawat gut dan gangguan Saluran Pernafasan
-         Memerangi sel kanser      

5)  *Semen Cucustae* –  Cucusta Herbs

Khasiat : 
-         Mempunyai ciri – ciri Antioksidan sangat tinggi
-         Mencergaskan sistem pembiakan

-         Digunakan utk mati pucuk – erectile dysfunction

Sama fungsi dengan ROYAL V 

Whatsapp :
🌹013-3158110🌹

TIPS ATASI MENOPAUSE

PANDUAN MAKANAN & TIPS ATASI MENOPAUSE. ❤

.
Pengalaman dn cara berfikir wanita barat & timur tentang menopause ni sgt berbeza. Wanita perlukan informasi untuk hidup sihat dn tenang semasa melalui fasa menopause.

Putus haid ini disebabkan kejatuhan jumlah hormon estrogen yang dihasilkan oleh ovari. Menopaus adalah masa peralihan.. Berakhirnya kesuburan tak boleh hamil lagi.😊


Penurunan atau ketiadaan estrogen bermakna perubahan / penurunan kepada tahap tenaga, ingatan, kesihatan tulang, hormon, kencing dan kesihatan jantung.

Bersenam & Pemakanan yang baik boleh membantu mengekalkan kesihatan dn keselesaan badan ketika putus haid.. Pemakanan yg baik & mengoptimumkan pengambilan nutrien tertentu, bersama-sama dengan perubahan gaya hidup jaga diet pemakanan, makan supplemen pd tahap nutrien yg diperlukan.. Boleh membawa kesejahteraan berpanjangan..

Sekitar masa menopause hormon estrogen semakin berkurangan. Royal V & Kopi Ratu adalah supplemen yg lengkap membantu badan wanita menyesuaikan diri. Wanita perlu mendapat nutrien tertentu untuk memastikan badan sihat semasa menopause dan seterusnya.

(petikan dari rozitaibrahim.com)

πŸ“±0133158110 cik e batu cave gombak sentul selayang dan sekitar

Herba & Kopi Ratu

Ada orang tanya kenapa penting sangat makan herba?🌱🌱

Herba ni kalau kena dengan ramuannya, dia boleh mengawet muda kan wanita itu. 5 tahun lepas dia makan, dia akan nampak kesannya.πŸ˜ƒ Dia akan nampak lebih muda dari rakan sebaya.

Produk jamu ratu malaya tak pernah dikurangkan kandungan ramuan. Kalau bahan tak cukup Bonda Rozita tak akan buat. Sebab tu kadang2 ada stok yang pending.😁😁

Urat rahim perempuan bermula dari ibu jari kaki dan tumit, kedua2nya melibatkan urat. Selepas berusia 30 tahun tak pernah makan herba atau berpantang dengan betul, akan rasa sakit sendi, sejuk2 badan. ( ini kalau yang baru makan Royal v ada symptom sakit tapak kaki, sakit tumit, rasa lemah badan sebabnya adalah kerana badan tak pernah atau kurang makan herba. Teruskan pengambilan Royal V, kesan tu sementara je☺)

Kopi Ratu ni bukan Kopi 3 in 1 yang biasa2. Kandungannya adalah herba so rasa dia macam berat sikit tapi bagus sangat2 untuk wanita terutamanya untuk kecergasan otak dan fizikal.

Jom minum kopi ratu pagi2.. sedap dan banyak sangat manfaatnya😘 tinggi anti oksida dan melambatkan penuaan & berkesan meningkatkan fungsi memori.

πŸ“±0133158110 cik e batu cave gombak sentul selayang dan sekitar

13 Feb 2017

4zill Oil penawar lelah & asma

LELAH ANAK SEMBUH DALAM MASA 3 HARI SAHAJA???

Makluman penting !!! Hanya produk terbaik berada dalan blog ini...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ya!!! Anak Saya Athma Sejak Umur 2 Tahun Pulih Pada Hari Ke-3 Selepas Amalkan 4zi OIL..
- Cikgu Suzilah, Kelantan















_________________________________________

Ramuan herba tempatan dan luar negara dalam 4zi Oil yang disapu/sedut akan cepat meresap, merawat dan mencuci paru-paru,  membuang kahak dalam salur bronkus untuk memudahkan anak-anak kita bernafas dengan selesa

★99% pengguna 4zi OIL telah pun pulih setakat ini

_________________________________________

"...anak sy sudah x perlu pkai nabuliser lg sejak amalkan sapu 4zi OIL" - Pn Zura, Kedah

"...dulu kalau mandi lama2, minum ais,kena hujan, memang siap la malam satgi, tp sekarang alhmdlh sejak ada stok 4zi OIL ni sy dah x risau sgt" - Pn Syidah, Sabah

"...anak akak bersin dan berair hidung setiap pagi sblm ni, akak sapu kat hidung dia x sampai 15 minit dah lega. Gila punya ubat hihi.." - Pn Ieza, Selangor

__________________________________________

RAHSIA PENAWAR LELAH & ASMA

TERBONGKAR!!!  PENAWAR ASMA & LELAH '4ZI OIL' RUPA-RUPANYA...????
_____________________________________________


Penawar Lelah Paling Pantas Berkesan Pernah Dicatat Iaitu Seawal 3 Jam Selepas Penggunaan.

-------------------------------------------

> 4zi Oil 100% bersumberkan ramuan herba seperti Helianthus Annuus, Nigella Sativa, Rosmanirus Officinalis dan banyak lagi yang dirumus khas untuk mengatasi masalah lelah anda atau anak-anak anda.

> Dengan haruman yang sangat menarik herba ini perlu disapu dan disedut dan akan memberi kesan segera seawal 3 hari penggunaan, insyaAllah.

> Herba ini sangat cepat meresap untuk merawat paru-paru supaya selesa bernafas, membuka saluran bronkus dan mencairkan kahak.

> No KKM : NOT150500380K

---------------------------------------------

TESTIMONI:

"...dahulu akk teragak2 jg nak guna 4zi oil ni.. klu beto2 hebat dan bkesan sgt mesti kerajaan dah beli ubat ni dan letak kat hospital2..tp gerak hati akk untuk mencuba telah membuktikan sebaliknya.. anak akk pakai x sampai pun 2 hari dah x perlu guna pam dah..terkejut jugalah..rupa-rupanya ilmu dan penawar dr Allah ini luas...." - Pn Suzi

"...sy dah beli byk ubat online tp semuanya x serasi..iklan dan testimoni bukan main hebat tp hampeh..sehinggalah saya mencuba 4zi oil ni yg diberi pinjam oleh kwn sy.. x sampai seminggu guna alhmdllh batuk & kahak dah x mcm dulu..bnafas rasa selesa ckit..apa pun puan Fiza tggu nanti sy bg testimoni penuh pasal baru guna sgt2 ja.. - En Ramli Hassan

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hanya produk terbaik dipamerkan dalam blog ini...!!!!

10 Feb 2017

UBAT SENDI & GOUT

kaki dan sendi jemari anda sakit , bengkak kerana asid urid tinggi atau gout. Kami ada penawar gout semulajadi dari bungaan sahaja.Penawar ini kami perolehi daripada penduduk orang-orang Asli di Gua Musang, Kelantan.

Keistimewaan yg terbaikkkk..Xdeee pantang larang pom jika ambil ubat ni..

Penawar yang sangat berkesan diambil daripada sejenis bunga yang berada di tengah-tengah hutan tebal.


Berminat call/sms/wasap abe duan 0176416988. Harga hanya rm140 sahaja sebotol xtermasuk pos..

MONEY BACK GUARANTEE!!!!

4 Feb 2017

Jaga Organ Peranakan & Miss V

Pendapat dan ilmu yg sy ada sama sekali x sama dgn rawatan kedoktoran.. Sekadar pengalaman yg sedikit ttg ilmu perbidanan yg sy ada untuk renungan bersama.. Sy harap jangan ia dijadikan bahan fitnah atau ditiru apa2 saja tulisan sy ni memadai membacanya sebagai santapan mata..
Pengalaman sy sgt memberi makna dn terkesan sgt mendalam sehingga sy mengamalkannya.. Rasa kesian ngeri takut melihat kesengsaraan teman2 yg melaluinya kerana mengabaikan pantang, makanan yg x berkawal dn x menghiraukan kesihatan.. Sejak muda sy begitu obsess menjaga perihal dalaman..
Sy melihat asset kesihatan, kecantikan & kewangan yg stabil mampu membuatkan wanita gembira. Bila gembira hidup akan lebih bersemangat dan rasa mudah bila berhadapan dgn kesulitan hidup. Sy sendiri merasakan dgn asset diri sy berkeyakinan diri sgt tinggi & berani.
Disini sy melihat keberuntungan usia 50an dari segi stamina, hormone kesuburan sy masih kekal seperti sy berusia 30an.. Sy melihat perubahan diri sy degn teman terdekat yg x menjaga diri sgt jauh jurang bezanya..
Penjagaan diri wanita ni sgt susah terutama selepas bersalin dan bila lanjut usia. Kaum lelaki mudah x macam kita kena jaga lebih. Lelaki juga lambat tua..!! Sebagai wanita sama2 kita luaskan cari informasi & ilmu supaya kita boleh menjaga kestabilan kesihatan. Sama sekali jgn abaikan pantang dan wajib makan suplemen..
Tanda2 tombong atau pelvic lemah..
Masalah ni dialami oleh ramai wanita.. wanita muda pun ramai kena walau pun baru bersalin anak ke2.. Selalunya wanita berusia atau wanita yg banyak kali bersalin. Ramai yg tanya sy ttg perkara ni (minta detailkan) dan bagaimana nak rawatnya.. Ni tanda2 masalah yg paling wanita geruni dn paling nak kena jaga..!!
  • Sakit pinggang berlarutan
  • Ari2 sengal
  • Masa berhubungan sex sakit (x rasa cengkaman)
  • Masa buang air kecil rasa sakit
  • Mulut Miss V rasa benda tersembul
  • Cairan yg jernih dn banyak keluar ada kala mengeluarkan bau (Ia bukan keputihan, ia mengakibatkan jangkitan kuman)
  • Masa berjalan rasa sakit
  • X dapat mengawal/tahan masa nak buang air kecil
CARA NAK ELAK MASALAH TOMBONG ATAU PELVIK LEMAH
  • Meneran hanya masa nak melahirkan (bukan suka2 teran sbb x tahan sakit)
  • Jangan bersalin terlalu kerap
  • Jangan melakukan penguguran dgn sengaja
  • Masa anak gadis jangan melakukan sukan lasak (Lontar peluru atau lompat galah/tinggi)
  • Wanita x elok buang air besar tandas mencangkung
  • Melakukan sex dalam pantang
  • Jangan sekali mengangkat benda berat
  • Jangan biarkan jatuh terhentak punggung
  • Terlalu gemuk
  • Kurang rehat
  • Banyak berdiri
  • Banyak kerja angkat berat
  • Kerap menarik benda dgn kuat seperti menarik guni.
Ni adalah senaman yg sy ajar sepanjang 20 tahun lepas bagi pesakit yg mengalami tombong.. Dah banyak sy ajar Alhamdullilah sgt berkesan dan sy memberikan mereka dos herba serba pantang makanan yg mampu merawat dgn cepat masalah ni..
Senaman kegel boleh dibuat waktu duduk.. Seeloknya 30 kali sehari.. Senaman jenis ini sering dilakukan oleh wanita Thailand yg bagus utk ketat dan kuatkan lantai pelvic..
Senaman kegel boleh dibuat waktu duduk.. Seeloknya 30 kali sehari.. Senaman jenis ini sering dilakukan oleh wanita Thailand yg bagus utk ketat dan kuatkan lantai pelvic..
Ini adalah cara naikkan peranakan bg wanita yg mengalami ketidakselesaan seperti di atas..
Ini adalah cara naikkan peranakan bg wanita yg mengalami ketidakselesaan seperti di atas..
Dos herba ST untuk rawat tombong
Tahap kronik
  • Royal v 5 sudu besar – 3 kali sehari
  • Cuci dengan Putik Telaga Dara (cepat sembuh dan elak kuman)
11846054_773693499420728_937581920_n
Untuk pengetahuan anda kalau ada buasir Putik Telaga Dara ni sgt bagus kecutkan buasir dgn cepat.. Izin Allah semuanya..
Buasir sering dialami oleh lelaki tetapi amat kerap dialami oleh wanita selepas bersalim..
Buasir sering dialami oleh lelaki dn wanita tetapi amat kerap terjadi oleh wanita hamil dan selepas bersalin..
PANTANG
  1. Pantang paling utama x boleh buat sex selama 6 bulan
  2. X boleh angkat berat lebih dari 2kg selama setahun
  3. X boleh mencangkung selama2nya.
  4. Paling utama ialah elak memakan makanan :
  • Minuman sejuk dan makanan berais
  • Semua jenis pisang
  • Semua jenis nangka/cempedak
  • Semua jenis buahan menjalar tembikai
  • Sayuran paling melemahkan organ sex wanita ialah petola dan mentimun  terutamanya yg ada masalah tombong.

1 Feb 2017

Herba untuk LELAKI

Org tanya suami sy "Uzzt sy lemah tenaga batin ada amalan x uzzt doa apa ke..."..h aha ha..suami sy mmg x banyak cakap..Walhal dia tau doa tu..

Campuran Raja Angkat ni bagus..Sy tau sbb terbukti org dtg urut kat rumah hutan byk repeat nak lagi..

 tapi anda Jangan order ni ya..x boleh pos dn komersialkan .susah na dapat..sy saja cerita jer apa sy buat dirumah hutan tu.call dulu sblom dtg..nanti sesat naya je dlm hutan tu...

Problem upload... Sabooo