9 Jan 2017

Jamu Royal V

Royal V adalah dari formulasi Persis dara dengan formula tambahan baru. Minuman Kesihatan Dari Jus Manggis Dan Buah Delima Serta Diperkaya Dengan Royal Jelly. Membantu Meningkatkan kekuatan daya tahan melawan penyakit  sangat bagus untuk kesihatan Wanita.
Adunan lengkap 17 jenis herba khusus untuk merangsang hormon wanita, meninggikan sistem ketahanan tubuh melawan penyakit dan memanjangkan hayat kemudaan diri wanita secara mendalam.
Kesemua bahan-bahan herba ini ditimbang mengikut sukatan dan dibersihkan. Lalu dimasukkan ke dalam bekas stainless steel dan direndam bersama air zam-zam dengan suhu kepanasan 1000C selama 3 hari. Kesannya, ia sangat cepat menyerap kedalam tubuh kerana Royal V adalah dari sumber padat yang diambil dari patinya sahaja. Hasilnya dapat dirasai selepas 3 hari dan jika diamalkan secara berterusan mampu mengembalikan kecantikan, kesuburan dan kesihatan seperti wanita muda. Supplemen atau makanan tambahan sangat penting untuk menjaga kesihatan sekaligus  mempertahankan kecantikan dan keseimbangan hormon. Pastinya kaedah penjagaan diri dan rawatan terbaik berasaskan dari herba dan vitamin. Ia tidak mendatangkan kesan kemudaratan untuk jangka masa panjang.


RM 60 JE!!!

No comments:

Post a Comment