25 Mar 2017

3 SEBAB MENGAPA LEPAS PANTANG BERSALIN PERUT MASIH BUNCIT

kat bawh ni sebab-sebab nya..baca dan hadam tau..customer cik e slalu cakap benda yang sama 
SEBAB 1: RAHIM TAK KECUT BETUL SELEPAS BERSALIN
Haa.. jaga betul-betul rahim anda. Pastikan ianya kecut betul.
Sebab tu jadi boroi semacam sebab dalam rahim masih ada air sebab tak kecut betul.
Cara nak atasi?
Senang jeee..
Fully breastfeed baby anda. InsyaAllah cepat kecut.
Kepada yg tidak menyusukan baby mereka, boleh makan JRM Royal V yg dirumus khas oleh Bonda.
Kepada mommies yg ada masalah ini, dia akan perasan air keluar banyak dari rahim lepas minum Royal V ni.
So apa lagi? Orderlah Royal V dari Cik E kat sini.

SEBAB 2: MAKAN PIL PERANCANG ATAU PIL HORMON PENCEGAH KEHAMILAN.
Wanita ni dik, bila hormon dia terganggu, mulalah benda bukan-bukan jadi.
Antaranya, emosi tak stabil. Nak maraahhh je.
Kena suami panas baran, berperangggg je keje. Haisyyy.
Lepas tu, metabolism badan pun jadi tak menentu bila kita makan atau guna benda-benda yg menganggu hormon ni.
Tu yg jadi exercise dan diet tak menyudah, tapi tak turun-turun berat badan. Perut pun jadi besar huhu..

SEBAB 3: KEPUTIHAN
Yang ni Cik E dengar dan  belajar dari Bonda.
KEPUTIHAN adalah punca wanita gemuk, punca suami menyampah nak bersama, kulit muka tak cantik..
Haaaaaa.. keputihan la puncanya.
Ianya sangat menganggu hormon.
Siapa nak tau lebih pasal keputihan ni? Cer  wassap cik e www.wasap.my/60133158110/royalv
TAPI YANG PENTING,
Penawar keputihan sudah terbukti ialah minum Royal V tau.

13 Mar 2017

ROYAL V (Merangsang Hormon Wanita)


Adunan lengkap 17 herba khusus untuk merangsang hormon wanita, meninggikan sistem ketahanan tubuh melawan penyakit dan memanjangkan hayat kemudahan diri wanita secara mendalam. Boleh dirasai hanya dalam satu botol Royal V..!! Ia sesuai untuk semua golongan usia.

πŸ‘‰ Mempercepatkan proses kurus - Mengurangkan perut buncit
πŸ‘‰ Tegangkan bentuk payudara/punggung - Mengemaskan bentuk badan
πŸ‘‰ Menyuburkan rahim wanita untuk hamil - Tinggikan hormon
πŸ‘‰ Menghilangkan keletihan dan kesakitan sendi
πŸ‘‰ Mengurangkan tekanan darah dan kolestrol
πŸ‘‰ Ketat & kemaskan miss V - Merapatkan pintu rahim 😱
πŸ‘‰ Melancarkan perjalanan dan kitaran haid
πŸ‘‰ Menguatkan keinginan hubungan seksual 😘
πŸ‘‰ Merawat masalah rahim jatuh
πŸ‘‰ Mengecutkan saluran peranakan
πŸ‘‰ Meningkatkan rasa ghairah wanita 😘





12 Mar 2017

Hot Oil Melong jrm

Hot Oil Melong Amara Jamu Ratu Malaya

Imej yang berkaitan
Hot Oil Melong Amara Jamu Ratu Malaya

HARGA BARU RM23.00

Hot Oil Melong Amara
 ialah minyak panas yang membantu memecahkan lemak di perut,lengan dan peha. Ianya sangat efektif dalam mencairkan lemak dan sangat bagus untuk merawat sendi atau bengkak.Ia juga melembutkan kulit kerana diperbuat daripada ekstrak susu kambing.Selain itu, kesannya sangat baik jika digunakan di pinggang dan sekitar ari ari semasa haid. Darah akan keluar dengan banyak dan pinggang anda akan berasa sangat lega. Ada sesetengah pengguna yang memberi respon positif menyatakan mereka lebih mudah membuang air besar.#saya rasa perubahan itu....

Ramuan herba yang terkandung dalam Hot Melong antaranya ialah rumpai laut, susu kambing, lengkuas padi, melong, halia, serta buah pala. Ramai yang menyukainya kerana kepanasanya yang tahan sehingga 8 jam serta ianya mudah digunakan kerana tersedia dalam bentuk 'roll on'.

KEBAIKAN HOT OIL SUSU KAMBING DAUN MELONG JAMU RATU MALAYA

  • Untuk melangsingkan badan.
  • Untuk lenguh badan.
  • Sangat panas & tahan lama
  • Memecahkan lemak kental pada perut, peha & lengan
  • Mengeluarkan angin dalam badan
  • Melegakan senggugut, sakit perut & sakit pinggang
  • Melegakan bengkak & lenguh sendi

KANDUNGAN HOT OIL SUSU KAMBING DAUN MELONG JAMU RATU MALAYA

  • Nutmeg oil
  • Ginger oil
  • Goat milk
  • lavandula augustifolia oil

CARA PENGGUNAAN HOT OIL SUSU KAMBING DAUN MELONG JAMU RATU MALAYA

  • Untuk perlangsingan – sapu pada bahagian yang berlemak dan guna selepas mandi
  • Untuk lenguh badan-sapu di tempat yang berkenaan

Teknik Urutan Tegangkan Wajah

PUTIK TELAGA DARA (PTD)

RM22.00

Putik Telaga Dara pula nama produk penjagaan kebersihan luaran untuk Miss V. Ia dirumus dari herba terpilih dari bahan semulajadi yang sangat berkesan sebagai dengan teknologi nano. Banyak menafaat penjagaan Miss V selain kebersihan dan keselesaan . Kombinasi kebaikan teknologi nano dalam Putik telaga dara wanita mampu menjalin hubungan suami isteri lebih sensasi, selesa dan fantasi yang mengasyikan .

Bahan aktif :

  • MelaleucaAlternifolia (Tea Tree) Leaf Oil
  • Piper Betle Extract
  • LabisiaPumila (Kacip Fatimah) Extract
  • StichopusHorrens (Sea Cucumber) Extract

Masalah wanita :

Penjagaan kebersihan bahagian feminine wanita amat penting. Tidak boleh dipandang remeh kerana bau yang kurang enak amat memalukan dan boleh menjarakan hubungan. Jika tidak dirawat bau boleh dihidu sejauh 2 meter.

Kegatalan akibat jangkitan kulat , kuman, bacteria, dan keputihan boleh menyebabkan luka akibat digaru .

Bentuk Miss V wanita berusia tidak menarik dan tegang seperti wanita muda, Insya Allah dengan Putik Telaga Dara ia membantu mengekalkan ketegangan kulit luaran Miss V.

Kongsikan kebaikan Putik Telaga Dara :-

  • Mudah diserap dan menjaga lapisan kulit Miss V
  • Lembut dengan P.h 5.5 melindungi Miss V
  • Herba dan Nano membantu menegangkan & merapatkan
  • Menghalang bau dan bacteria
  • Melegakan kegatalan
  • Selesa harum dingin sepanjang 8 jam
  • Keselesaan dan aroma segar semasa hubungan sex
  • Selamat digunakan oleh wanita hamil
  • Mengelakan keputihan dan kegatalan Miss semasa hamil
  • Sangat baik digunakan semasa datang haid
  • Bahan antiseptic semulajadi herba
  • Merawat luka dengan cepat sesuai untuk wanita lepas bersalin
  • Bantuan kolagen mencantikan bentuk Miss V wanita

    PUTIK TELAGA DARA JAMU RATU MALAYA

    Putik Telaga Dara merupakan pencuci wanita yang dihasilkan daripada adunan herba terpilih seperti Kacip Fatimah, sirih dan daun pudina bersama kebaikan gamat yang ternyata mampu mengatasi masalah keputihan, kegatalan dan bau yang kurang menyenangkan pada bahagian intim sekaligus memberikan kesegaran yang berpanjangan buat tubuh badan anda.

    KEBAIKAN PUTIK TELAGA DARA JAMU RATU MALAYA

    • Membersihkan bahagian intim kaum wanita
    • Mencegah jangkitan kuman pada bahagian intim
    • Mengatasi masalah bau yang kurang menyenangkan pada bahagian intim
    • Memelihara kelembapan kulit
    • Meningkatkan keanjalan kulit
    • Mengatasi masalah kulit kering dan kasar yang menjejaskan keselesaan bahagian intim
    • Membantu mengatasi masalah keputihan dan kitaran haid yang tidak stabil
    • Membantu mengetatkan otot faraj
    • Mengekalkan kehalusan dan kelembutan kulit
    • Menyejukkan dan menyamankan bahagian intim anda
    • Menyegarkan bahagian intim anda sepanjang hari

    KANDUNGAN PUTIK TELAGA DARA JAMU RATU MALAYA

    • Daun Pudina: Selain membantu memelihara kelembapan dan kehalusan kulit, daun pudina juga dapat menyingkirkan toksin serta mengatasi masalah kegatalan kulit. Ia juga dapat menyejukkan dan menyamankan bahagian intim seterusnya menjadikan anda lebih selesa sepanjang hari.
    • Daun Tea Tree: Daun pokok T-tree atau gelam wangi bersifat antiseptik yang berperanan mengatasi mencegah serangan bakteria dan kuman sekaligus membantu mengatasi masalah bau yang kurang menyenangkan pada bahagian intim. Malah, ia juga berupaya memperbaiki struktur kulit serta menyejukkan dan mendinginkan kulit sekaligus memberikan kesegaran buat bahagian intim anda.
    • Sirih: Daun sirih yang bersifat antiseptik dan antibakteria ini mampu mengatasi masalah keputihan, kegatalan dan bau yang kurang menyenangkan pada bahagian intim kaum wanita.
    • Kacip Fatimah: Kacip Fatimah merupakan herba tradisional yang terkenal dengan khasiatnya bagi kesihatan dalaman wanita. Ia mengandungi phytoestrogen yang berupaya mengetatkan otot faraj serta membantu mengatasi masalah keputihan dan kitaran haid yang tidak stabil.
    • Vitamin E: Vitamin E merupakan agen antioksidan yang berkesan untuk meningkatkan keanjalan, kehalusan dan kelembapan kulit selain dapat membantu melindungi sel kulit daripada kerosakan.
    • Gamat: Gamat sarat dengan asid lemak seperti EPA dan DHA yang membantu melambatkan proses penuaan sel di samping mengurangkan kerosakan sel. Di samping itu, gamat mengandungi kolagen yang mampu menentang kesan penuaan selain memelihara kehalusan dan keanjalan kulit.

    CARA PENGGUNAAN PUTIK TELAGA DARA JAMU RATU MALAYA

    1. Buihkan gel Putik Telaga Dara dan gosokkan pada bahagian intim.
    2. Bilas sehingga bersih.
    3. Gunakan 2-3 kali sehari terutamanya ketika haid untuk kesegaran yang berpanjangan.
    !!!!!!tahan 3 bulan jika guna berterusan....tahan bertahun-tahun kalau guna skali then simpan jeee

    GARAM MAGNESIUM FLAKE

    Kebaikan Magnesium Flakes
    .
    (Sebagai rendaman atau spray kaedah transdermal )
    .
    • Membuang toksin dan logam berat dari dlm badan
    • Melegakan sakit otot
    • meningkatkan kualiti tidur
    • Meredakan tekan dan stress
    • Melancarkan perjalanan darah
    • Menambahkan oksigen dalam tubuh – kurangkan migrain dan sakit kepala
    • Mengurangkan degupan jantung yg tak teratur
    • Mengurangkan risiko pembekuan darah
    • Menurunkan tekanan darah – elok utk pesakit darah tinggi,gout
    • Mengurangkan iritasi dan pembengkakkan • kulit lebih lembut dan licin
    • Mengurangkan penyakit ekzema
    • tahap nutrien yang lebih baik

    Ni bukan garam untuk masakan tapi yang ni garam mandian untuk KESIHATAN tubuh badan. 



    Boleh merawat masalah keletihan,
    merawat masalah kemurungan,
    sawan,
    asma,
    menguatkan jantung,
    melegakan sembelit dan senggugut,
    mengurangkan sakit kepala dan banyak lagi kebaikan MAGNESIUM FLAKES ni :)
    tak tertaip pulak kat sini..


    RM 60.00

    Whatsapp :

    Cik e 0133158110 batu cave gombak sentul selayang dan sekitar

    11 Mar 2017

    Rawat BENTAN DGN Akar BELIMBING BULUH

    Wanita muda zaman sekarang x tahu pantang sebb mak nya juga x berpantang..Atau mereka.sendiri.x berpantang..Bila bentan susah nak ubat..

    Bentan ni serta merta jadi atau kesan panjang makan badan wanita..Proses bersalin bukan perkara main macam kita berak..!!..


    Kalau x jaga betul.makan badan..sbb tu sy lihat kesan buruk pd rawai wanita yg sy kaji sejak umur sy 12 tahun.!!.

    Yg cepat kesan bentan ialah kancing gigi..menggigil..pening ..pengsan..tumpah darah..sendi sakit.

    Berpanjangan..macam bisa sendi mencucuk 2 ..badan x kuΓ t..darah lambat kering dn berbau..gila meroyan..

    Akar belimbing buluh diambil pd tengahari jumaat..dan kalau tau lanjut buka blog sy bahagian petua rawatan bentan..(fb akan hilang status..blog kekal di sana sbb tu sy simpan kt blog)

    Rendam akar ini dn minum airnya..baca basmalah..fatehah dn salawat sebelum minim..Insya  Allah cepat sembuhnya..

    Share jika tulisan sy ada nilai kebaikan..

    TEMULAWAK UNTUK KECANTIKKAN

    Temu Lawak..Sahabat2 page sy ni ada tanam tak..??..Nak tau khasiatnya..haaa



    Bagus bagus Masya Allah..jom tengok terus apa kebaikan dn Kelemahannya..

    Bagus pokok ni kecantikan badan.. mengurangkan kejang badan pastinya Bagus sgt utk beauty dn kesihatan..

    Dikenali sebagai  Halia Jawa.
    Asal dr Indonesia..

    Ia tumbuhan perubatan. Spesis Rhizome yg ada minyak boleh  mengkhayalkan atau melegakan pesakit ..

    Ada bahan Curcumin kanji untuk rawat masalah gangguan sendi. Wanita selalu menghadapi masalah sendi sbb tu, herba ni rawatan terbaik makan sebagai ulam dalam pantang..

    Bau dia kuat adoi Mak... menyengat dan rasanya pahit.. Antara lain kebaikan memakan temulawak :

    Sakit2 otot
    Demam yg panjang susah sembuh
    Masalah hati atau liver (tanda masalah hati ialah putih mata menjadi kuning).
    Demam kuning .
    Rawat hepatitis
    Memcahkan batu karang
    Sakit kulit
    Batuk dan demam kanak-2
    Bagus orgbaktif sukan
    Rawatan lepas bersalin
    Org sawan yg kerap kejang
    Org yg patah tulang
    Buasir dan kesakitan dlm dubur
    Berak berdarah
    kerap sembelit
    Menambah selera makan
    Keputihan dan jangkitan kulat dalam vagina ( candica albican)
    Kencing manis
    Gastrik dan perut banyak gas..

    Nota: Kelemahannya makan ubi ni selera akan naik..Air susu ibu banyak dan payudara tegang x cepat kendur..

    Jika anda suka info sy Share pd kawan2 sebagai info sihat..

    Jus Kunyit RESIPI BONDA

    Puan2 yg semua wanita , para isteri dn ibu anak2 muda yg sgt bonda muliakan...meh dekat2 dgn bonda...

    ..bonda nak anda semua esok2 bila lapang2 cuba buat jus ni elok diamalkan mingguan atau sebulan sekali.Tp khasiatnya x lah sekuat macam d Folia Atau royal V..(sbb campurannya banyak extrak dn banyak herba lain2)

    Just cuba buat sekali dirumah..He he anda sanggup ke nak minum..??  Ramai yg takut kelat pahit lebih baik makan D folia atau royal v sedap ..

    Jus wanita ni ialah tambahan kesegaran badan yg bonda Γ nggap jamu moden..

    APA BAGUSNYA JUS NI..

    Melambatkan kedutan muka
    Bersihkan bau badan dn miss V
    Secara x langsung rawat luka, k manis, darah tinggi
    Kurangkan jerawat dn keputihan

    Cara buatnya :
    Mesin ibu kunyit + Air suam + perahan asam jawa (air anggaran secawan jer)..Lepas tu tapis dan perah , buang hampasnya..Masukan gula perang atau madu..Pemanis bonda sebut ni x bahaya dn bagus utk sihat

    πŸ”ŠSeeloknya kalau nak lebih berkhasiat minum jus ni jangan dgn ais dan + dgn madu ..

    πŸ”Š Jika anda takut nak minum jus ni  ......Bonda bagi tips lain supaya sgt sedap..Asam boi tu rendam kejap dgn air panas.. Kunyit tu letak sikit jelah masa blender, lebihkan asam jawa + ais + gula perang..Mmg sedap..(alah kan baru nak berjinak makan herba fresh jagn terus banyak , nanti terkejut terus x nak cuba)..

    Cuma asam boi tu x bagus sgt sbb ia ada bahan pengawet dn perwarna..

    Sila share pd kawan2 ajak kawan2 lain cuba buat dirumah..

    4 Mar 2017

    JUS MUSTANIR TERBAIK!!!!!!!!

    SAYA DAH CUBA!! sebab tu saya berani jual.. sangat berkesan tau.. tak percaya!! bole cuba dulu sebotol, Tengok kesan nya macam mana. Dalam Jus ni ada macam2 ramuan. Pada yang rase terkena gangguan pon boleh amalkan JUS MuSTANir ni. Insyallah beransur pulih.
    πŸ“²πŸ“²πŸ“² Wassup: 013-3158110
    πŸ“²πŸ“²πŸ“² Wassup: 013-3158110

    Diingatkan, jika anda mengambil sebarang ubat2an hospital, sila jarakkan pengambilan Mushtanir sekurang2nya 2 jam selepas mengambil ubatan hospital. MINUM MENGGUNAKAN SUDU PLASTIK YA SAYANG2

    Vitamin C..... PURE POWDER

    Kami bekal SERBUK VIT C ASCORBIC High quality! Dari kilang yg bertaraf pharmaceutical, GMP , ISO & HALAL . Belum dicampur dgn apa-apa bahan asing ianya semata-mata serbuk vit c sahaja, serbuk vit c yg terbaik dengan kesan yg lebih maximum.

    Kegunaan:

    Bancuh dengan apa-apa jenis air kesukaan anda sirap oren jus & sebagainya. Masalah TAKUT utk telan pil besar? kini selesai Bancuh sahaja.
    PENTING: JIMAT DUIT.. 1bahan 2 kegunaan BESAR luar & dalam, bancuhan atau diletakan dalam krim mandian, lotion, boleh juga terus disapu kewajah/badan sebagai scrub, masker dll.
    ●●Jika anda srg pengeluar produk minuman atau makanan, utk pengetahuan anda vitamin c powder 'ascorbic' ini lah yg digunakan oleh syarikat ternama utk membuat jus dan sebagainya bagi mendapatkan khasiat vitamin c.
    ●●Ianya juga dijadikan bahan asas sebagai beauty powder oleh pengeluar produk kecantikan dicampurkan dalam serum, sabun, lotion atau pn krim utk produk tertentu disebabkan manfaatnya yg hebat dan besar.
    ●●1gram bersamaan dgn 1000mg vitamin c utk satu bancuhan 1.5liter air hanya memerlukan 1 sudu teh kecil sahaja. Ianya memang Power.
    Fungsi lain:
    Mencerah & memutihkan kulit
    Merawat masalah jerawat jeragat & kulit kusam, bintik hitam/putih? Tumit kaki merekah dan lain-lain masalah wajah.
    ●●Tidak mempunyai sebarang rasa or bau kecuali sedikit masam berwana kristal jernih atau hampir putih.
    ●●Berstatus GMP & Halal tanpa was-was kilangnya juga bertaraf pharmaceutical semestinya Selamat & Diyakini.

    VITC++ MIX DENGAN SERUM...

    Ehh boleh ke??😱😱Mmg boleh laa😊😊...semakin glowing smakin muda....sapa xmau kn,xcaya cer try...nak tau lagi mai Pm akk yaa...mai kita date senyap2..bestnyaa vitc nii Pelbagai guna laa..wow
    Semakin hari semakin cerah !
    Jerawat dah kecut !
    Resdung semakin kurang!
    Parut makin pudar !
    No more rambut gugur & senggugut !
    Berat badan turun !
    Rasa badan bertenaga!
    =============================
     VITC ++PURE POWDER
    =============================
    Nak 'SERBUK Vitamin C yg 100% pure!?🍊🍊🍊
    ▶️Vitc powder merupakan serbuk vitamin C tanpa sebarang campuran pemanis, perwarna atau apa sahaja bahan asing. ianya adalah 'PURE 100% Vitamin C semata-mata!





    =============================
    MASIH TAK PERCAYA
    =============================
    Ni jawapan dia!!πŸ‘‡πŸ»πŸ‘‡πŸ»πŸ‘‡πŸ»
    [✔️]Ianya Serbuk Vitamin C.
    [✔️]Bukan pil yg AZAB utk ditelan.
    [✔️]Boleh dibancuh dalam apa juga air kegemaran.
    [✔️]Ianya juga utk kegunaan luaran.

    =============================
    APA KELEBIHANNYA??
    ============================
    Antara kelebihannya;
    🍊 Mencerahkan kulit
    🍊 Melembabkan kulit
    🍊 Merawat jerawat
    🍊 Menghilangkan jeragat
    🍊 Mengawal penuaan pada wajah
    🍊Memudarkan parut
    🍊 Merawat kulit kusam & berminyak
    🍊Menutup liang pori di wajah
    🍊Mengembalikan kelembutan & keanjalan kulit
    🍊 Mengurangkan garis-garis halus pada wajah
    🍊 Mensekatakan tona kulit
    🍊 Merawat kulit sensitif
    🍊 Merawat kudis buta
    🍊 Mengurangkan pigmentasi
    🍊 Menghasilkan kolagen untuk kulit
    🍊 Merawat alergi & resdung
    🍊 Merawat demam & selesema
    🍊 Merawat siku & tumit merekah
    🍊 Mencantikkan kuku
    🍊 Menyihatkan gusi dan mata
    🍊 Menghilangkan lesu
    🍊 Menguatkan antibodi
    🍊 Mengurangkan tekanan darah tinggi
    🍊 Melancarkan saluran darah
    🍊 Mengawal kestabilan hormon
    🍊Mengurangkan risiko terkena barah
    🍊 Mengurangkan berat badan
    🍊Memudahkan proses detoks
    🍊 Menyingkirkan toksin dalam badan.

    =============================
    PRODUK PELBAGAI GUNA!
    =============================
    πŸ’™️ MINUM
    πŸ’™ KEMAM
    πŸ’™️ MASKER / SCRUB DETOKS
    πŸ’™MANDIAN

    Cara guna vitc!!πŸ‘‡πŸ»πŸ‘‡πŸ»πŸ‘‡πŸ»
    ▶️Boleh Dibancuh dalam apa juga jenis air kegemaran anda mudah dibawa kemana sahaja! Khasiat vitamin C yg kini mudah & senang utk didapati pada bila-bila masa & dimana juga kita berada.
    .
    ▶️Boleh diCampurkan juga ke dalam lotion, krim mandian, atau diletakan terus pada wajah dijadikan sebagai scrub / masker serta banyak lagi, ianya mmg sngt 'multipurpose'.
    .
    ▶️1 botol bersamaan dgn 2 bulan lebih kegunaan yg pastinya menjimatkan!
    Dengan 1Gram ianya bersamaan = 1000mg khasiat Vitamin C.

    Set Rawatan Wajah JRM

    Zinnia Magenta Jamu Ratu Malaya 


    Hasil carian imej untuk zinnia magenta jamu ratu malaya
    Zinnia Magenta Jamu Ratu Malaya 

    Zinnia magenta soap keluaran Jamu Ratu Malaya sesuai untuk kulit berjerawat,berminyak dan membantu menghilangkan noda hitam.Diperkayakan dengan herba Melaleuca Alternifolia & Blueberry.Menghasilkan kulit muka yang bersih menawan.

    KHASIAT ZINNIA MAGENTA SOAP JAMU RATU MALAYA :

    • mengecilkan liang pori
    • memberikan kelembapan pada kulit
    • mengimbangi perembesan minyak oleh kulit
    • menegangkan kulit wajah yang kendur dan berkedut
    • memudarkan parut,cela dan kegelapan pada wajah kulit
    • memutihkan wajah secara beransur-ansur tanpa pengelupasan
    • memudarkan kesan jeragat secara beransur-ansur

    KANDUNGAN ZINNIA MAGENTA SOAP JAMU RATU MALAYA :

    • Sorbitol
    • sucrose
    • glycerin
    • propylene glycol
    • sodium laureth sulfate
    • Melaleuca alternifolia leaf oil

    CARA GUNA ZINNIA MAGENTA SOAP JAMU RATU MALAYA :

    • Bersihkan muka dengan “Zinnia Magenta “ gunakan 2 kali sehari
    • Bilas sehingga bersih.

    Harga Zinnia Magenta Soap Jamu Ratu Malaya 

    1 pc Zinnia Magenta Soap Jamu Ratu Malaya (80 gram)'s 
    1 BOX RM 23 (SM) ; RM 25 (SS) 

    Marjane Oil Jamu Ratu Malaya 


    Hasil carian imej untuk marjane jamu ratu malaya
    Marjane Oil Jamu Ratu Malaya
    Perubahan iklim dunia menyebabkan kepanasan dan suhu sejuk melampau menyebabkan kekeringan pada kulit muka dan badan. Muka terasa pedih serta perit kerana kulit kekurangan air dan lembapan. Kulit muka yang kering memberikan kesan buruk seperti kedutan dan jeragat. Muka merupakan bahagian yang paling ketara kesannya dan ini mengakibatkan penuaan wajah menjadi sangat cepat.

    MARJANE OIL

    Di Eropah minyak muka kini menjadi satu trend sehingga menjadi produk super popular sejak beberapa tahun kebelakangan ini.

    MARJANE OIL ialah Organic Antioksidan Face Oil. Ia merupakan minyak anti penuaan berasaskan bahan tumbuhan dari marula Afrika Selatan, Morroco & kekacang dari Australia. Ia mengandungi super antioksidan untuk melindungi kulit muka daripada kerosakan matahari dan radikal bebas penyebab utama penuaan dan kedutan.

    KEBAIKAN MARJANE OIL JAMU RATU MALAYA :

    Marjane oil memberi kesan paling terbaik untuk melicinkan garis-garis halus iaitu tanda-tanda awal penuaan pada muka & leher. Ia mengandungi hydrator yang kaya dari sumber tumbuhan, asid lemak dari omega 3, 6, 9, dan 7, sumber vitamin C, E, & Arya Essentials. Ia membentuk satu halangan kulit dari menjadi tua, kusam dan kendur. 

    Bahan-bahan Marjane Oil Jamu Ratu Malaya : 

    • Butyrospermum Parkii (Shea Butter) dengan campuran Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil
    • Macadamia Ternifolia Seed Oil
    • Olea Europaea (Olive) 
    • Fruit Oil
    • Spilanthes Acmella Flower

    Khasiat di dalam Marjane Oil Jamu Ratu Malaya begitu menakjubkan serta dapat membantu merawat masalah kulit muka dan badan seperti :

    • Melembabkan kulit kering dan merawat muka kusam
    • Menghalang bintik-bintik hitam akibat peningkatan umur
    • Mengurangkan tanda-tanda penuaan seperti kedutan dan bersisik 
    • Menghaluskan & menyegarkan tekstur kulit
    • Merawat muka dari kerosakan akibat radikal bebas
    • Mempercepatkan penyembuhan jerawat & menghalang kesan parut jerawat
    • Tiada kesan minyak kerana ia meresap dengan cepat
    • Mengimbangi pengeluaran minyak pada kulit
    • Membantu merawat muka dari rosak akibat kekeringan dan cuaca terlalu panas atau sejuk
    • Menanggalkan sel-sel kulit mati

    5 BAHAN TERBAIK DIDALAM MARJANE OIL JAMU RATU MALAYA : 

    1. Shea Butter – ( Butyrospermum Parkii )

    Shea butter berasal dari Afrika, ia sejenis kacang yang berlemak dengan warna putih kekuningan. Ia digunakan untuk tujuan kosmetik & perawatan kulit. Teksturnya yang cepat menyerap ke dalam kulit dan memiliki sifat anti-inflamasi, emolien dan humektan. Ia sangat bagus menyerap kesan ultraviolet yang merosakan kulit.

    2. Macadamia Nut Oil- (Macadamia Ternifolia Seed Oil)

    Kacang macadamia berasal dari hutan Aurtralia selain rasanya yang lazat ia mengandungi banyak nutrien untuk melembap, merawat dan perlindungan yang terbaik kepada kulit .

    Nilai pemakanan yang tinggi dan sangat banyak kebaikannya kepada kesihatan menjadikan kulit berseri dan rambut berkilat. Ia mencegah kulit dari kehilangan air dan merupakan pelengkap yang baik untuk kulit orang dewasa.

    3. Sweet Almond Oil – (Prunus Amygdalus Dulcis)

    Minyak badam adalah salah satu daripada minyak yang terbaik untuk rambut dan penjagaan kulit. Zat dan sifat yg terkandung didalamnya merupakan minyak yang paling utama digunakan dalam perubatan Unani.

    4. Olive Fruit – (Olea Europaea)

    Cleopatra Ratu Mesir yang terkenal dengan kecantikannya mengunakan pati asli zaitun. Kini ia menjadi ikutan kepada pakar-pakar dalam industri kosmetik untuk manfaat kecantikan yang sangat banyak.

    5. Spilanthes Acmella Flower

    Spilanthes Acmella tumbuhan yg berasal dari Brazil, asalnya ia dimakan sebagai salad. Ia juga merupakan bahan herba penguat tenaga seks. Tetapi ia juga amat baik sebagai bahan penjagaan kulit untuk menghilangkan tanda penuaan.

    Keupayaannya untuk merangsang pengeluaran kolagen dalam menegangkan kulit amat menakjubkan. Spilanthes Acmella menjadikan kulit lebih tegang dan mengurangkan kekenduran muka dan kedutan.

    CARA PENGGUNAAN MARJANE OIL JAMU RATU MALAYA :

    • Titiskan Marjane Oil pada tangan dan usapkan lembut ke wajah dan leher selepas memakai toner atau sebelum menggunakan krim muka siang atau malam.
    • Gunakan 2 kali sehari setiap pagi & malam.

    MANFAAT MARJANE OIL UNTUK KESIHATAN :

    • Menghilangkan lingkaran hitam pada mata atau kesan rekahan perut akibat kehamilan.
    • Sesuai dipakai oleh lelaki dan wanita (orang dewasa, wanita hamil dan kanak-kanak.
    • Ia sangat baik disapukan pada bayi berusia 3 bulan keatas terutamanya kulit melecet, berair, kulit kepala berkerak atau kurap susu .
    • Sesuai dipakai sewaktu melancong ke luar negara yang mengalami iklim sejuk atau panas sebagai perlindungan kulit supaya tidak rosak dan mengalami alahan. Insya Allah ia sangat berkesan.

    Harga  Marjane Oil Jamu Ratu Malaya 

    1 pc Marjane Oil Jamu Ratu Malaya (10 ml)'s 
    1 BOX RM 50 (SM) ; RM 52 (SS) 


    Bio Miracle Action Jamu Ratu Malaya 


    Hasil carian imej untuk bio miracle  ratu malaya
    Bio Miracle Action Jamu Ratu Malaya 

    Diformulasikan untuk penjagaan kulit wajah dari gabungan herba mewah antarabangsa seperti Plukenetia volubilis seed, Papain (betik), Malus Domestica (Apple), Olive, Spilanthes acmella flower, Plantago major seed extract, Centella asiatica, Chamomilla recutita flower, Glycyrrhiza glabra, Camellia sinensis, Polugonum cuspidatum, Rosemary, Scutellaria baicalensis, Stichopus horrens (gamat).

    SESUAI UNTUK SEMUA JENIS KULIT & MERAWAT MASALAH :

    • Jeragat – Menanggalkan sel kulit mati & bintik hitam jeragat
    • Jerawat – Membunuh kuman jerawat & mengelakkan kesan parut
    • Kedutan – Mengaktifkan stem sel kulit & menghilangkan kedutan
    • Penuaan – Membekalkan kolagen yang berfungsi melambatkan penuaan
    • Kusam – Melembap & mencerahkan kulit dari menjadi kusam
    • Berkesan menegangkan muka dan mengurangkan eye bag atau lingkaran hitam pada mata

    KULIT DAN PENUAAN

    Peningkatan usia akan menyebabkan penuaan pada keseluruhan tubuh dan pasti yang paling ketara pada bahagian muka seperti kedutan, tompok jeragat, dan kekeringan. Kulit juga akan bertambah nipis dan kurang lemak, menjadikan ia kendur dan kusam .

    Mulakan penjagaan wajah dari usia remaja belasan tahun lagi. Pada usia remaja, kulit mudah menyerap & bertindak balas kerana masih belum ‘degil’. Pada usia 20an, pembaharuan sel kulit jatuh sebanyak 28% dan sel kulit mati pula tidak mudah tertanggal. Jika tidak diberi perhatian sewajarnya, kulit akan kelihatan kusam tidak bermaya. Menurut pakar dermatologi, 80% daripada penuaan bermula daripada pendedahan terhadap terik cahaya matahari. Sinar UVA merosakkan serat kolagen dan lingkaran elastin pada kulit.

    Usia 30-an.
    Bila menganjak ke awal usia 30an pula, biasanya kelenjar minyak kulit semakin berkurangan. Kerosakan persekitaran daripada pencemaran, asap dan cahaya matahari mula memberi kesan ketara. Serat kolagen mula longgar dan kulit mula kehilanagan tona dan timbul garis dan kedut halus. Penjagaan kulit yang lebih asas iaitu diperlukan skrub, membersih, melembap dan melindungi dari matahari. Pemakanan haruslah seimbang dengan kombinasi buah-buahan segar,sayur-sayuran, bijirin dan ikan yang tinggi dengan kandungan anti oksidan seperti vitamin A, B, C dan E. Vitamin ini membantu membuang radikal bebas di dalam badan dan membantu kulit memulihkan dirinya sendiri, menghasilkan enzim untuk menstabilkan penghasilan kolagen untuk tetap lembap dan sihat.

    Usia 40-an.
    Serat kolagen semasa berumur 40an semakin berkurangan dan lemah. Serat yang mulanya kenyal, semakin kurang kekenyalannya dan bergumpal serta kusut. Kesannya, kulit akan menghasilkan jaliran yang dikenali sebagai “kedutan”. Kehilangan lemak pada lapisan kulit pula membuatkan kulit lebih rapuh dan dermis terus kehilangan kekenyalannya. Krim malam menjadi seakan satu kemestian semasa usia ini. Lapisan luar epidermis pula semakin menebal dan sel kulit mati semakin sukar untuk tertanggal. Jika anda tidak biasa menggunakan skrub atau penyental, ini adalah masanya untuk anda mendisiplinkan diri menggunakannya. Skrub kulit 2-3 kali seminggu sangat membantu.

    Usia 50-an.
    Setelah menginjak usia 50an, pertumbuhan rambut dan kuku menjadi perlahan. Sel Langerhans yang berkaitan dengan system imun semakin menyusut dan memberi kesan kepada tindak balas kulit dan mendedahkan ia kepada jangkitan. Selepas menopause, tahap estrogen yang berkurangan bermakna kulit juga akan kurang lemak dan tonanya.

    CARA PENGGUNAAN BIO MIRACLE ACTION JAMU RATU MALAYA :

    1. Cuci wajah menggunakan sabun mengikut kesesuaian kulit – Zinnia Maghenta
    2. Sapukan Deep Repairing Serum pada keseluruhan muka siang dan malam setiap hari.
    3. Sapukan Deep Repairing Cream pada keseluruhan muka pada waktu siang dan malam setiap hari.

    Harga  Bio Miracle Action Jamu Ratu Malaya 

    1 box Bio Miracle Action Jamu Ratu Malaya (Serum + Cream Malam)
    1 BOX RM 69.50 (SM) ; RM 71.50 (SS)

    Harga Combo Rawata Wajah Jamu Ratu Malaya 

    Cara pemakaian set rawatan wajah Jamu Ratu Malaya

    Zinnia Magenta Soap JRM + Marjane Oil JRM + Bio Miracle Action JRM

    1 SET RM 142.50 (SM) ; RM 150.50 (SS)
    * Set ini untuk penggunaan 3-4 bulan

    BELI SATU2 POM BOLEH!!!!!

    HOT OIL MELONG ...PANASSSSS

    Selamat pagi πŸ˜ƒ

    Pagi ni Cik e kongsi crita mengenai hot melong. Sebab pagi2 lagi dah ada customer nak 10 botol hot melong. Gerenti kurus lepas ni insyaallah. ❤❤

    Hot Melong ni produk yang sangat2 bagus, sangat2 bagus❗ Hot melong ni tak ada serupa dengan produk lain di pasaran kerana diperbuat daripada susu kambing.🐐🐐 Susu kambing dengan disertai beberapa herba yang lain. Herba yang merawat pada luaran kulit dan meresap pada bahagian kulit. Setiap bahagian yang kita sapu, rasanya tak sama.

    Hot melong bagus untuk pembakaran kalori, membantu menghilangkan bahagian2 yang kita tak suka. Yang menjadikan berat badan kita macam ei geramnya! Geramnya! Dan rasa panas seperti sauna. Ada orang yang panasnya tahan selama 8 jam. Ada yang tahan sampai 12 jam. Bagusnya bila mandi, dia hilang lepas tu datang balik. Dia berlaku dalam badan kita ikut suhu kita.

    Harganya sangat mahal. RM23❗πŸ™ŠπŸ™ŠTapi kesannya ramai yang berpuas hati. Untuk  wanita  yang lepas bersalin sangat bagus. Dia akan keluarkan darah meroyan dengan sangat cepat. Orang yang ada sengugut, darah tu akan keluar macam air paip. Lega! Sebab yang paling sakit lepas bersalin ialah rengat lepas bersalin. Rasa macam anak yang dukung macam nak terlepas, terlalu sakit. Macam kontraksi berlaku semula.  Jadi untuk mengurangkan sakit, hot melong sapu kat luar dan angelica herb makan untuk dalaman.πŸ˜„

    Kebaikan Hot Oil Melong Amara

    πŸ‘‰πŸΌMelangsingkan badan
    πŸ‘‰πŸΌUntuk lenguh badan
    .
    Cara penggunaan
    .
    Untuk perlangsingan – sapu pada bahagian yang berlemak dan guna selepas mandi
    .
    Untuk lenguh badan – sapu di tempat yang berkenaan.


    .
    RM 23.00 (EXC POSTAGE)

    Whatsapp :
    Cik e 0133158110 batu cave gombak sentul selayang dan sekitar