16 Feb 2017

Herba & Kopi Ratu

Ada orang tanya kenapa penting sangat makan herba?🌱🌱

Herba ni kalau kena dengan ramuannya, dia boleh mengawet muda kan wanita itu. 5 tahun lepas dia makan, dia akan nampak kesannya.πŸ˜ƒ Dia akan nampak lebih muda dari rakan sebaya.

Produk jamu ratu malaya tak pernah dikurangkan kandungan ramuan. Kalau bahan tak cukup Bonda Rozita tak akan buat. Sebab tu kadang2 ada stok yang pending.😁😁

Urat rahim perempuan bermula dari ibu jari kaki dan tumit, kedua2nya melibatkan urat. Selepas berusia 30 tahun tak pernah makan herba atau berpantang dengan betul, akan rasa sakit sendi, sejuk2 badan. ( ini kalau yang baru makan Royal v ada symptom sakit tapak kaki, sakit tumit, rasa lemah badan sebabnya adalah kerana badan tak pernah atau kurang makan herba. Teruskan pengambilan Royal V, kesan tu sementara je☺)

Kopi Ratu ni bukan Kopi 3 in 1 yang biasa2. Kandungannya adalah herba so rasa dia macam berat sikit tapi bagus sangat2 untuk wanita terutamanya untuk kecergasan otak dan fizikal.

Jom minum kopi ratu pagi2.. sedap dan banyak sangat manfaatnya😘 tinggi anti oksida dan melambatkan penuaan & berkesan meningkatkan fungsi memori.

πŸ“±0133158110 cik e batu cave gombak sentul selayang dan sekitar

No comments:

Post a Comment